Гоч, Кавгалија, Столови

Акција која је изведена 15., 16., и 17. фебруара на Гочу, Кавгалији и Столовима оставила је добар утисак на све учеснике. Домаћини су нас дочекали у свом дому „Зорица Гиздавић“ у селу Брезна.

Првог дана смо кренули у правцу дечијег одмаралишта на Гочу. Пут је водио кроз шуму делимично покривену снегом. Сумаглица и снег нам нису сметали да проведемо пар сати хода до насеља са викендицама на пола пута до скијалишта. Вратили смо се путем и стигли поподне у дом.

Image00001

Image00002

Касно поподне је стигла још једна четворочлана екипа из „Горе“. Сви заједно смо провели пријатно вече са домаћинима из друштва „Гвоздац“ Краљево.

Image00004

Image00005

Субота ујуто, крећемо на највиши врх Студене планине Кавгалија. Водичи су нам били домаћини Рада и Вукас. Време магловито, у почетку без снега на стази, до подножја Кавгалије. После доброг загревања крећемо ка врху Кавгалије, магла постаје гушћа а снег све дубљи. Екипе не одустају и после пар сати стижемо на врх Кавгалије. Кратко се задржавамо и крећемо натраг ка дому.

Image00006

Image00009

Image00010

Опет незаборавно вече, дружење до дубоко у ноћ.

Image00011

Ујутро, седмочлана екипа креће ка врху Столова. Стаза је добро обележена, у почетку добро видљива. Улазимо у борову шуму где нас из магле посматрају коњи. Прате нас све до места где почиње дубок снег. Наставили смо без њих. Ледена киша, густа магла нису нас одвратили од пута ка врху. Постаје све хладније и снег све дубљи. Једва уочавамо куда се крећемо. Уз помоћ ГПС-а стижемо до самог врха. У једном тренутку белило свуда око нас и по инстикту крећемо навише.

Image00012

Image00013
Стижемо на сам врх, ветар је толико јак да нас приморава да направимо пар фотографија и окрећемо се куд смо дошли. Сад је већ лакше, идемо по трагу. Кад смо сишли са врха, чујемо да је неко у јеловој шуми и угледасмо Раду са својима из Краљева. Магла се полако разређује, бива топлије, коња свуда около и у сусрет нам долазе планинари из Београдског „Железничара“. Они настављају ка врху, а ми се враћамо у дом.

Image00014

Image00015

У дому се кратко дружимо са домаћинима, пакујемо ствари и већ у 16 сати крећемо за Крагујевац.

Остаје да се захвалимо на гостопримству и лепом дружењу пријатељима из „Гвоздац“ Краљево. Носимо лепе успомене и договоре о наредним сусретима.